Takwim Diri

Monday, September 7, 2009

Freemansonry

Assalamualaikum..
Hari ni saya ingin memperkenalkan kepada anda semua sebuah buku yang agak menarik untuk dibaca. Buku in bertajuk Gerakan Freemansonry.Tahukah anda semua apakah itu Freemansonry? Jika anda masih lagi tidak tahu apakah itu gerakan freemansonry ini maka buku tersebut adalah yang terbaik sekali untuk dibaca. Bukan saya ingin mempromosikan buku tesebut tetapi saya rasa isi kandungan buku itu perlu diketahui oleh semua orang yang bergelar Islam.
Baiklah izinkan saya menerangkan serba sedikit kandungan buku ini. Buku ini menceritakan kepada kita tentang satu gerakan rahsia orang Yahudi laknatullah yang merancang untuk membinasakan kaum lain yang mereka gelar sebagai "Goyim". Bagi mereka "goyim" ini dihalalkan darahnya dan tiada dosa sekiranya mereka membunuh "goyim". Gerakan ini juga secara senyap-senyap telah menular ke seluruh dunia tanpa disedari oleh masayarakat dunia lain dan mereka ini telah berjaya mempengaruhi sistem pentadbiran sesuatu negara yang mereka masuki. Sebenarnya banyak lagi usaha-usaha kaum yahudi untuk menguasai dunia yang terdapat dalam buku ini yang tidak dapat saya bentangkan kepada anda melainkan and sendiri yang membacanya. Sekian sahaja dari saya yang masih tidak berapa baik penulisannya dalam bidang blog ini. TQ.

3 comments:

  1. bg yahudi adlh halal bg mereka setiap darah yg bukan yahudi..

    ceritalah lebih lanjut.. hu3..

    ReplyDelete
  2. mmg btol.. sebuah buku yg menarik jua topik yg sgt relevan utk dibincangkan.

    ReplyDelete